Dafi Muhammad Izzani
Formula 1 brand revitalization through sports communication: Analysis on formula 1 new marketing strategy through netflix drive to survive = Revitalisasi jenama formula 1 melalui komunikasi olahraga: Analisis strategi pemasaran baru formula 1 melalui netflix drive to survive
Fakultas Ilmu Sosial Dan Ilmu Politik, 2021
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
Emir Faritzy Syahperdana Nugraha
Tonalitas Respon Terhadap Produksi Konten Akun Twitter Manchester United (@Manutd) Sebagai Strategi Branding Merek Tim Olahraga = Tonality of Response to Content Production of Manchester United Twitter Account (@ManUtd) as a Sports Team Brand Branding Strategy
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia;;, 2022
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
Muhammad Rifqi Aldrian
Analisis Penerapan Integrated Marketing Communication dalam Optimalisasi Penggunaan Social Media Marketing oleh Brand Formula One (F1) Pasca Akuisisi Liberty Media = The Usage of Integrated Marketing Communication Analysis through Social Media Marketing Optimalization of Formula 1 (F1) Brand After the Acquisition of Liberty Media
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2022
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
Syifa Mutiara Putri Heriandita
Ajang Balap Formula 1 sebagai Upaya Diplomasi Menuju Tercapainya Saudi Vision 2030 = The Formula 1 Racing Event as an Effort in Diplomacy Towards Achieving Saudi Vision 2030
Fakultas Ilmu Pengetahuan Budaya Universitas Indonesia, 2024
 UI - Tugas Akhir
Impact of sports and nutrition counseling to blood pressure and nutriitional status based on waist circumference in hypertensive patients at Bengkulu municipality
 Artikel Jurnal