Sabiela Ikrima Vitrian
Analisis Transmedia Storytelling Pada Pemasaran Studio Debut Album Olivia Rodrigo "Sour" = Analysis of Transmedia Storytelling in the Marketing of Olivia Rodrigo's Debut Album Studio "Sour"
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2023
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
Kim, Yoon-mi
K-pop : a new force in pop music
Korean Culture and Information Service, 2011
 Buku Teks SO
Fannisa Shafira Ridfinanda
Praktik Penggemar K-Pop antar Generasi dalam Aktivitas Fangirling/Fanboying di Media Sosial = Intergenerational K-Pop Fan Practices in Fangirling/Fanboying Activities on Social Media
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2022
 UI - Skripsi Membership
Salsabilla Rivana Isyroq
Penggunaan Transmedia storytelling dalam strategi pemasaran musik BTS Love Yourself = The Use of Transmedia storytelling in the music marketing strategy of BTS Love Yourself
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2020
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
Siti Ainum Sakiman
Resistensi Melalui Musik Popular: Kajian Konstruksi Budaya Dalam Album 'Dari Rakyat Untuk Rakyat' dan Teks-teks Lagunya sebagai Medium Resistensi = Resistance through popular music: A Cultural Constructions Study in The Album 'Dari Rakyat Untuk Rakyat' and the Song's Texts as a Medium of Resistance
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2012
 UI - Tesis Open