Muhammad Izhar Hadyan
Peran Cause Related Marketing terhadap Online Repurchase Intention pada E-Commerce yang Dimediasi oleh Customer Attitude = The Role of Cause Related Marketing towards Online Repurchase Intention in E-Commerce Mediated by Customer Attitude
Fakultas Psikologi Universitas Indonesia, 2021
 UI - Skripsi Membership
Naufal
Silk Road : kisah sukses dari sebuah perantara penjualan narkoba secara ilegal = Silk Road : successful story of an illegal drug trafficking platform
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2018
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
Tsany Naufal Hidayat
Perilaku Pemasaran dalam Jaringan Internet (Daring) pada Usaha Kecil dan Menengah (UKM) Industri Kerajinan Batik di Provinsi Jawa Timur = Online Marketing Behavior on Small and Medium Enterprises (SMEs) of Batik Craft Industries in East Java Province
Fakultas Teknik Universitas Indonesia, 2022
 UI - Tesis Membership
Qatrunnada Nadhifah
Personal Branding melalui LinkedIn dalam Mengembangkan Karier Generasi Z (Studi Kasus pada Alumni Tingkat Sarjana Universitas Indonesia yang Terdampak Pandemi COVID-19) = Personal Branding through LinkedIn in Developing Generation Z's Career (Case Study of Universitas Indonesia Graduate Alumni Affected by the COVID-19 Pandemic)
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2022
 UI - Tesis Membership
Weber, Larry
Marketing to the social web : how digital customer communities build your business
John Wiley & Sons Inc., 2009
 Buku Teks