Hasil Pencarian  ::  Simpan CSV :: Kembali

Hasil Pencarian

Ditemukan 12393 dokumen yang sesuai dengan query
cover
Esty, Daniel C.
Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons. Inc., 2009
658.408 3 EST g
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Brown, Stanley A.
Canada: Prentice-Hall, 1992
658.812 BRO t
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Meidiyanto Andwiputro
Depok: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2009
T27240
UI - Tesis Open  Universitas Indonesia Library
cover
Yip, George S.
Englewood Cliffs, New Jersey: Prentice-Hall, 1992
658.049 YIP t
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Yip, George S.
"Understanding global strategy -- Diagnosing industry globalization potential -- Building global market participation -- Designing global products and services -- Locating global activities -- Creating global marketing -- Making global competitive moves -- Building the global organization -- Regional strategy -- Measuring industry drivers, strategy levers, organization factors, and regional focus -- Conducting a global strategy analysis.
"
Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall, 1995
658.049 YIP t
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Yip, George S.
Englewood Cliffs,NJ: Prentice-Hall, 1995
658.049 YIP t
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Kaplan, Robert S.
Boston, MA: Harvard Business Press, 2008
658.401 2 KAP e
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Aditya Reynaldi
"Teknologi yang sudah di produksi oleh industri elektronik telah menyediakan konsumen dengan sebuah rasa pemberdayaan, dimana konsumen menginginkan peran yang lebih besar dalam proses pembuatan nilai-nilai melalui penghasilan ide, proses ini bisa disebut juga sebgai inovasi antara produsen dan konsumen, dimana proses ini juga bisa terjadi dalam konteks bisnis yang lainya. Berdasarkan dari riset kecil yang menjelaskan tentang keunggulan dari inovasi antar produsen dan konsumen sebagai wadah yang memperlibatkan konsumen, ilmu ini bisa menjawab pertanyaan dari, apa saja strategi inovasi melalui pendekatan inovasi antar produsen dan konsumen dalam industri elektronik yang membuat keunggulan kompetitif yang berkelanjutan. Maka dari itu, dengan menyediakan konsumen wadah seperti media sosial, dan digabung dengan beberapa area fungsional dalam strategi inovasi perusahaan multi nasional melalui inovasi antar produsen dan konsumen, ilmu ini mengharapkan sebuah produk teknologi yang lebih baik yang mengesahkan hubungan antar sebuah perusahaan dan pelanggan melalui inovasi antar produsen dan konsumen yang akan menghasilkan kesejahteraan perusahaan, karena itu sudah meraih keberlanjutan keunggulan kompetitif secara sukes dan juga menambah kualitas hidup para pelanggan. Dengan terjadinya itu, secara langsung sudah membuat lingkungan yang berkelanjutan untuk para stakeholder dan keunggulan kompetitif berkelanjutan untuk perusahaan.

Technology that has been produced by many consumer technology industry provided consumers with a sense of empowerment, that they desire to play a greater role in the process of value creation through idea generation, this process is referred as co creation and can occur in many contexts of business. Based on the little research that explains the benefit of co creation in consumer trends and today rsquo s technology as engagement platforms such as social media, and other recent technological breakthrough to the firm rsquo s innovation strategy and its capabilities, this study is try to answer the question of, what are the innovation strategies through co creation approach in consumer technology industry that creates sustainable competitive advantage. Thus, by providing the consumers an engagement platform such as social media, and combined it with a number of involved functional areas in firm 39 s innovation strategies through co creation, this study expects that a better technological product that established the relationship between firm and customer through co creation that would result in well being of the firm, because it has successfully achieved sustainable competitive advantage and also enhance the customers quality of life. Thus, create a sustainable environment for stakeholders and sustainable competitive advantage for the firm.
"
Depok: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2017
S70006
UI - Skripsi Membership  Universitas Indonesia Library
cover
Franz, Peter
New York: McGraw-Hill, 2012
658.401 FRA v
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Mantyla, Karen
"Takes you through a discovery tour of three internationally recognized companies (Accenture, Microsoft, and Caterpillar), and a single, large department within the US Department of Labor and how they successfully blended organizational strategy and technology-based learning initiatives that resulted in measurable, bottom-line results."
Alexandria, Virginia: American Society for Training & Development, 2009
e20441116
eBooks  Universitas Indonesia Library
<<   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >>